Tuesday 22 February 2011

Kenape AKU Berblogging

As salam dan selamat sejahtera kpd semua sahabat2. Setelah sekian lama menjadi blogger ni terdetik difikiran ini..buat ape aku berblogging eak..suke2 ke..hobi ke..nk luah perasaan ke..nk cari cabaran baru..ermm..bermacam2 lah bermain difikiran..bila aku dah melawat beratus2 geng blogger..aku telah belajar mengenai beberapa term yg penting dalam berblogging iaitu SEO stand for search engine optimization iaitu dari sahabat blogger aku sndiri faisal, traffik ke blog kite dari hujanbatu lebih kepada content2 dalam blog, backlink, trick2 macam mane nk bagi org slalu dtg blog kite..ermm..bnk idea yg berguna la..kebanyakkan dari blogger yg telah aku lawati menggunakan pelbagai teknik..semasa berblogging juga mereka juga menjana income..ermm..bukanye mudah tau dan telah ramai give up dalam blogging ini ..adakah internet betul2 boleh memberi income kepada kite ye..camne tuh..internet n duit..ermm..anyway..terima kasih kepada kedua blogger yg telah saya sebutkan tadi iaitu faisal dan hujanbatu..ramai lagi saya nk sebutkan ni..tapi takut tak cukup kredit..eh..hehe..just kidding..anyway..saya akan cume untuk menghubungkan internet dan duit ini dalam blog saya..disamping berkongsi pengalaman...kalau korg terbaca entri ini..agak2 la..ape pendapat korg ye..
...........i love to hear from pro..hehe

No comments: